ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

بازاریابان


در دنیای کسب‌وکار کنونی، تبلیغات و بازاریابی یکی از شیوه‌های بسیار مطرح در افزایش فروش شرکت‌ها و فروشگاه‌ها می‌باشد. هزینه برای تبلیغات و بازاریابی نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده به‌منظور کسب درآمد بیشتر محسوب می‌گردد. برخی از شرکت‌ها بیشتر درآمد از هزینه‌های خود را صرف تبلیغات محصول خود می‌کنند، محصولی که برای فروش بیشتر برای مردم شناخته شود و با معرفی خوب بتواند روح و روان مشتری را تسخیر نماید می‌تواند به‌خوبی در بازار بفروش رود. شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات مهندسی تبلیغات و بازاریابی به امر تبلیغات که می‌تواند از راه‌های مختلف نظیر سایت‌ها، تبلیغات اینترنتی تیزرهای تبلیغاتی، بیلبوردها، نشریات و مجله، هدایای یادآوردنده پیشبردی و... می‌باشد، توجه جدی نمایند تا فروش بیشتری داشته باشند.
در فرآیند بازاریابی پروژه در صنعت ساختمان، با در نظر گرفتن کلیه ابعاد صنعت، موضوعات متفاوتی از کلی‌ترین تا جزئی‌ترین موارد موردبررسی قرارگرفته و اثر آن‌ها بر روی نتیجه نهائی تحلیل خواهد شد. به دلیل اینکه فرآیند بازاریابی و فروش یک فرآیند بلندمدت و جامع است که تمامی متغیرهای مؤثر را در نظر می‌گیرد، برای ترسیم این فرآیند از الگویی مطابق با الگوی مدیریت استراتژیک جامع استفاده‌شده است. داشتن دید استراتژیک و بلندمدت نسبت به انجام پروژه درجه اطمینان انجام موفقت آمیز پروژه را افزایش و ریسک را کاهش می‌دهد.

 

CRM

با وجود توانایی‌های بسیار زیاد در زمینه تولید مواد و مصالح صنعت ساختمان و همچنین دانش فنی بسیار در میان نخبگان و متخصصان این صنعت، در اغلب مواقع، بسیاری از شرکت‌های کوچک و بزرگِ فعال در این صنعت، در بازارهای منطقه که تشنه چنین محصولات و خدماتی هستند و حتی در کشور خودمان نیز نمی‌توانند به جایگاه واقعی و درخور خود دست پیدا کنند. شرکت‌های زیادی با سود اندک و حتی ضرر به کار خود ادامه می‌دهند یا در تصور مالکان و مدیران سوددهی مناسبی دارند؛ ولی وقتی عظمتِ روز‌افزون این بازار عظیم را در نظر می‌گیریم، متوجه می‌شویم که به جایگاه بایسته و شایسته خود نزدیک هم نیستند..
هدف از گروه فیشاپینگ ایجاد بستری برای بازاریابی موثر و ارتباط هر چه بیشتر بازاریاب ها با صنعت ساخت و ساز هست تا از این گروه  جایگاه واقعی خود را پیدا کنند.
گروه فیشاپینگ با ایجاد بستری مطابق با تکنولوژی های روز دنیا برای بازاریابان در صدد ارتباط ، حذف واسطه ها،افزایش بهرهوری،کاهش هزینه ها برای صنعت ساختمان هست.به نحوی که با در کنار هم گذاشتن ساختمان سازان ، بازاریان و بازاریابان در کنار یک دیگر باعث ایجاد یک بازار مجازی بیشرفته در فیشاپینگ شده که این امر باعث رونق به این بازار بزرگ می شود.
این بازار مجازی قابلیت مشاهده شرکت های ساختمان سازی ،بازاریابان ،فروشندگان قیمت های روز بازار ، خرید و فروش آنلاین و بدون واسطه ،سیستم حمل و نقل هوشمند،سرعت بخشیدن به أمور،حساب رسی پیشرفته و ... می باشد برای اطلاعات بیشتر در سایت ما ثبت نام کنید.

چگونه بازاریابان می توانند از کار در یک بازار یکپارچه و CRM بهره مند شوند؟

ما می دانیم وقتی زمان تهیه مصالح ساختمانی فرا می رسد، شما گزینه های زیادی دارید. یافتن بهترین قیمت برای محصولات با کیفیت بالا، به خصوص هنگام جستجو، دشوار است و از آنجا که شما مجبورید پروژه ها را همزمان با مشتری ها مدیریت کنید و هزینه ها را به نفع همه کاهش دهید، این دشواری دو چندان می شود!

فیشاپینگ با راه حل های نرم افزاری خود در بازار مصالح ساختمانی و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به شما کمک می کند تا در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید و به چندین  فروشنده به طور مستقیم و داده های مربوط به مصالح ساختمانی آنها دسترسی پیدا کنید، مقایسه محصول را انجام دهید و سفارش خود را با یک کلیک ثبت نمایید. همچنین می توانید مستقیماً از طریق درگاه B2B2C خرید کنید و مطابق با تنظیمات حساب خود، تخفیف اضافی و شرایط پرداخت مطلوب را دریافت کنید.

شما برای یافتن کالا نیازی به مراجعه به وب سایت هر فروشنده ندارید، فقط کافی است محصولات مختلف را از طریق فیشاپینگ با انواع معیارها از جمله نوع محصول، نام تولید کننده یا فروشنده، رنگ، اندازه و موارد دیگر جستجو کنید. سیستم ما به آسانی به  شما امکان دسترسی بهتر به موارد ذکر شده را می دهد و شما می توانید با مقایسه مصالح ساختمانی در کنار هم، بهترین قیمت را انتخاب نموده و هزینه های خود را کاهش دهید.

CRM فیشاپینگ می تواند فروش شما را بهبود بخشد. داشتن روشی برای مدیریت همه جانبه در ارتباط با مشتری ضروری است. شما می توانید از پلتفرم های CRM که بر مبنای فناوری به روز دنیا است و راه حل های مختلف آن که برای کمک به بهبود فروش ارائه می دهد، بهره مند شوید. استفاده آسان از ابزارهای مدیریت سبب آگاهی از نیازهای مشتریان شده و به شما و تیم فروشتان فرصت بیشتری می دهد تا معاملات خود را گسترش دهید. برای اتلاف وقت کمتر می توان از ابزارهای فیشاپینگ برای تجزیه و تحلیل داده های مشتری استفاده کرد. همچنین فناوری فیشاپینگ اجازه می دهد تا اطلاعات مربوط به فروش توسط هر عضوی از تیم شما مشاهده شود، بنابراین هیچ کس خارج از حلقه تیم شما نمی تواند اطلاعات مهم و ارزشمند شما را به اشتراک بگذارد و به داده های اصلی فروش دسترسی پیدا کنند.

بازدیدهای امروز26
بازدیدهای دیروز40
بازدیدهای هفته116
بازدیدهای ماه821
جمع بازدیدها492154

1
Online
1400-01-25

کلیه حقوق سامانه یکپارچه‌سازی فروشگاههای ایران متعلق به فیشاپینگ می باشد.