ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

معرفی اجمالی

نام شركت : ره آورد جاده ابريشم (سهامی خاص)
شماره ثبت :191302
مديرعامل: سيد ابراهيم رفيعي طباطبائي
رئیس هیات مدیره :سید سعید طباطبائئ آل طه
تاريخ تاسيس: 1381
سرمایه ثبتی : 10.000.000.000 ریال

پیشینه

شرکت ره آورد جاده ابريشم با موضوع تهيه و توزيع نرم افزارهاي راهنماي گردشگري شهرها و نقاط ايران و ارائه اطلاعات گردشگري به مسافران داخلي و خارجي به ثبت رسيد و با به کارگيري جديدترين فناوري‌ها درتهيه نقشه‌هاي هوشمند به ارائه محصولات گردشگري مبادرت ورزيد. با توجه به توسعه اطلاعات مکاني و نرم‌افزارهاي تخصصيGIS در اين شرکت، گردشگري به يکي از شاخه‌هاي توليد محصول شرکت ره‌آورد جاده ابريشم تبديل شد و شرکت در زمينه‌هاي مختلف GIS ، نقشه هوشمند، و مديريت مکاني، راه‌حل ارائه داد .

تولیدات

o نقشه‌های برداری تهران و سایر نقاط کشور در مقیاس های مختلف قبل از نقشه گوگل
o نرم افزار گردشگری تهران و استانها قبل از نقشه گوگل
o سیستم توزیع هوشمند شرکت کاله از سال 82 ه.ش
o نرم‌افزار رفتار رانندگان از سال 82 ه.ش
o موتور پردازش نقشه از سال 79 ه.ش (قبل از تاسیس رسمی شرکت)
o نقشه‌های ناوبری برای شرکت مگافورس آلمان 84 – 85 ه.ش
o سخت افزار و نرم افزار سیستم AVL 88 – 89 ه.ش
o و ...

راه حلها

از جمله راه حلهای ارائه شده توسط این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. :
o یکپارچه سازی سیستم املاک و فایلینگ با نقشه 85 ه.ش
o مانیتورینگ سه بعدی پروژه‌های پارس جنوبی برای IOEC 91 ه.ش
o مشاوره در برداشت اطلاعات فروشگاهها و کنترل سیستم ناوبری به شرکتهای گلستان، کاسپین، ایستک، سرکان و... از سال 81 ه.ش
o انتقال تکنولوژی در راه‌حلهای مکان محور به شرکت خوارزمی (بانک صادرات) 89 ه.ش
o هایپربوک (مرجع تصویری فروش کالاهای سوپرمارکتی)94 ه.ش
o فیشاپینگ (کانال هوشمند فروش و توزیع) از سال 93 ه.ش
شرکت ره‌آورد جاده ابریشم با تجاربی که از همکاری با شرکتهای بزرگ پخش همچون کاله، پگاه، گلستان، رامک، دومینو، ایستک، سرکان و ... به دست آورد و نیز زیرساختهای نرم‌افزاری و راه حلهای مکان محور این شرکت، توانست یکی از مدرن‌ترین کانالهای پروموشن و فروش کالا را در قالب بازار فیشاپینگ ارائه دهد، که این محصول آغازی خواهد بود بر گسترش حوزه فعالیت این شرکت در همه حوزه‌های پروموشن و فروش آن‌لاین در سراسر ایران و جهان. شرکت با ایجاد و مرتبط کردن بازارهای آن‌لاین اید‌ه‌ای ناب را در صنعت تجارت الکترونیک عرضه نموده و فروش سیستماتیک و آن‌لاین را بیش از پیش در سراسر مرزهای ایران و در سطح بین الملل گسترش می‌‌دهد. تمام فروشگاهها و بازارهای آن‌لاین و سنتی، که در حال ارائه نوعی محصول و خدمات هستند، فارغ از اندازه و حجم فعالیت، می توانند با اتصال به این شبکه گسترده به صورت مشارکتی یا مالکیتی، محصول و خدمات خود را به مشتریان عرضه کرده و محدودیت های زمانی و مکانی و ارتباطی را در کسب و کار خود کنار بزنند.

چشم انداز اهداف و ماموريت هاي شركت

o دهه اول فعاليت: توليد زیرساخت
توليد زیرساخت و بسته‌های نرم‌افزاری ، سرويسها و زيرسرويسها توسط برنامه­نويسان سازمان مجازي [1] جاده ابريشم دراين مرحله صورت گرفته است. نتيجه قابل لمس اين مرحله سرويس نقشه ايران بوده که به راحتي مي‌تواند مبناي توليد راه‌حلها، سيستمها و خدمات ملی گردد.
o دهه دوم فعاليت: ارائه
در اين مرحله از فعاليت شرکت که در پایان آن قرار گرفته­ايم، نیازهای مطالعه شده جامعه در قالب راه‌حلهای کاربردی، در بازار داخلي به فروش خواهد رسید و برای احقاق اهداف شرکت سرمایه‌گذاران و شرکای جدید به شرکت دعوت خواهد شد.
o دهه سوم فعاليت: جايگاه
دستيابي به جايگاه واقعي به‌عنوان یکی از سرويس دهندگان خدمات مبتني بر تکنولوژي مکان محور در کشور و نيز يکي از شرکتهای مطرح در ارائه راه‌حلهای مبتنی بر اطلاعات جغرافيايي در جهان
ارائه خدمات پروموشن و فروش کالا و خدمات مورد نیاز مشتری، با استفاده از مدرن‌ترین روشها
تبدیل شدن به یکی از بزرگترین شبکه‌های تجارت آنلاین ایران و جهان، قبل از 1410
تعامل با شرکت‌ها و فروشندگان با هدف گسترش فرهنگ مشتری مداری و توسعه و بهبود بازار
بلوغ سیستم توزیع هوشمند و تحولی شگرف در توزیع و لجستیک
مشارکت در ایجاد و استفاده از پول ملی دیجیتال

[1] Virtual Organisation
طبق تعریف سازمانهایی که دارای سرمایه‌های غیر ملموس مشخص بوده و از مرزهای سنتی فراتر رفته‌اند، سازمانهای مجازی نام دارند. چنین سازمانهایی در تجارت خود از شرکای خارجی استفاده می‌کنند، که به آنها دست اندرکاران سازمان مجازی می‌گویند.

بیانیه ماموریت

شتابدهی در فروش و گسترش تجارت الکترونیک در سطح ملی
پروموشن سراسری و خرید آسان و لذت بخش، برای ایرانیان
اتصال به هاب جهانی فروش کالا و خدمات

ارزشهای اساسی • بستر سازی جهت جذب و حفظ مشتریان و تلاش برای جلب رضایت آنان
• استفاده از تکنیک‌های خاص جهت کاهش هزینه‌ی دسترسی مشتریان به کالا و خدمات مورد نظر و افزایش رضایتمندی
• صرفه جویی در زمان مشتریان به عنوان گوهر گرانبهای شناخته شده هزاره ی سوم
• ایجاد محیطی امن و کاربرپسند جهت انتخاب همه محصولات مورد نیاز مشتری در هر منطقه
• ایجاد اشتغال و کمک به چرخه ی تولیدات ملی

مبانی استراتژیک
اهداف(کوتاه و بلند مدت )
١- اهداف کوتاه مدت :
· کسب سود معقول نسبت به هزینه‌ها از طریق مدیریت بازار فیشاپینگ
· مشارکت افراد حقیقی و حقوقی در بازارهای موازی یا واگذاری کامل برخی بازارها به متقاضیان حرفه ای در هر بازار
· عضویت فراگیر شرکت‌های مختلف تولیدی و خدماتی برند، شرکت‌های برتر خرده‌فروشی، فروشگاهها، بازاریابان و فعالان در هر یک از بازارارهای موازی

2- اهداف میان مدت:
ارتقای فروش و پروموشن،بخش مهمی از بازاریابی تمامی فروشندگان کالا و خدمات است.
· هدف ما گردآوردن فروشندگان، تامین‌کنندگان و خریداران با هم است.
· بازارهای ما نقطه عطفی برای بالا بردن تقاضای محصولات و خدمات در بازار است.
· در بازارهای ما اطلاعات فروش مستقیما به مصرف‌کنندگان رسیده و شرکتها زمان زیادی را برای پروموشن سوپرمارکتها و هایپرمارکتها صرف نمی‌کنند.
· در بازارهای ما هزینه‌های بازاریابی شرکت‌ها به مقدار قابل توجهی کاهش یافته و مزیت بزرگی در کسب و کار محسوب می‌شود.
· ما بهترین روش ارتباط با شرکتها و سفارش کالاهای موجود در بازار را در اختیار فروشگاهها قرار می‌دهیم.
· نیاز به حضور بازاریاب را به دوره های طولانی‌تر کاهش داده و علاوه بر راحتی بیشتر فروشگاه، هزینه معرفی و فروش مویرگی کالا را برای شرکتها کم می‌کنیم.
· با کاهش هزینه‌ها و امکان تخفیف به سفارش‌دهندگان B و C، حاشیه سود کاربران را بالا می‌بریم.
· فروش خرد، تبلیغات و پروموشن برندها و فروشگاهها و تحویل رایگان درب منزل را برای مصرف‌کننده نهایی امکان‌پذیر می‌سازیم.

3- اهداف بلند مدت
· کسب حداقل 15 تا 30 درصد از سهم بازار فروش آنلاین کشور در بازه‌ی ۵ تا ۱۰ ساله
· برندسازی برای صاحبان کالا و خدمات از طریق حضور در هر یک از بازارهای تولیدی شرکت
هدف بنیادی شرکت
· تغییر سبک خرید به منظور کاستن از آثار بحرانها و مشکلات موجود اقتصادی در خرید مایحتاج عمومی و بسط عدالت اجتماعی
· تعریف شبکه مالی مستقل و پول ملی دیجیتال در معاملات درون و بیرون شبکه‌ای
· آرامش و رفاه اعضاء و استفاده کنندگان از خدمات بازارهای ایجاد شده
کلیه حقوق سامانه یکپارچه‌سازی فروشگاههای ایران (فیشاپینگ)متعلق به شرکت ره‌آورد جاده ابریشم (سهامی خاص) می باشد.