پروتکل همکاری با بازار فیشاپینگ
این سند همکاری توسط بازار فیشاپینگ (مدرنترین کانال پروموشن و فروش کالا در ایران) تهیه شده و همه اعضا از جمله سهامداران، شرکتها و برندهای تولید یا توزیعکننده کالاهای سوپرمارکتی، فروشگاهها، بازاریابها، کارجویان و مصرفکنندگان با پیوستن به این سند همکاری، عضویت خود در بازار فیشاپینگ جهت دریافت خدمات آن را تایید نموده و تعهدات ناشی از آن را میپذیرند. کاربران موظفند پس از مطالعه کامل پروتکل اقدام به ثبتنام نمایند. بنابراین ثبت نام به معنی قبول کلیه مفاد پروتکل از سوی کاربران میباشد.
1- تعاریف
1-1- بازار فیشاپینگ: سیستمی متشکل از نیروی انسانی، نرم افزار و سخت افزار که در قالب یک زیرساخت مبتنی بر اینترنت ارائه شده و از طریق آدرس https://fishopping.ir ، به اشخاص حقیقی یا حقوقی اجازه فروش محصولات خود به صورت آنلاین را میدهد. این بازار در زمینه پروموشن و فروش کالا فعال میباشد.
2-1- کاربر: هر شخص حقیقی یا حقوقی که از طریق ثبتنام در بازار فیشاپینگ اقدام به فعالیت در این بازار کرده یا از خدمات آن استفاده میکند.
3-1- فروشنده: شرکت(صاحب کالا)، فروشگاه،(عمده فروش یا خرده فروش)، بازاریاب یا هر فردی که از طریق بازار فیشاپینگ کالایی را به معرض فروش بگذارد.
4-1- خریدار: افرادی که از طریق بازار فیشاپینگ کالایی را سفارش میدهند.
2-1- کاربر: هر شخص حقیقی یا حقوقی که از طریق ثبتنام در بازار فیشاپینگ اقدام به فعالیت در این بازار کرده یا از خدمات آن استفاده میکند.
3-1- فروشنده: شرکت(صاحب کالا)، فروشگاه،(عمده فروش یا خرده فروش)، بازاریاب یا هر فردی که از طریق بازار فیشاپینگ کالایی را به معرض فروش بگذارد.
4-1- خریدار: افرادی که از طریق بازار فیشاپینگ کالایی را سفارش میدهند.
2- اهداف
هدف این سند همکاری، ارتقای فروش و پروموشن تمامی اعضاست و چشم انداز این همکاری به صورت زیر خواهد بود:
1-2- بازار فیشاپینگ گردآوری اطلاعات همه کالاهای موجود در بازار را دنبال میکند. و تلاش دارد همه کالاهای موجود در بازار به رویت همه برسد. از این منظر فیشاپینگ نقطه عطفی برای بالا بردن تقاضای محصولات و خدمات در بازار است.
2-2- با فیشاپینگ اطلاعات فروش مستقیما به مصرفکنندگان رسیده و شرکتها زمان کمتری را برای پروموشن سوپرمارکتها و هایپرمارکتها صرف میکنند.
3-2- فیشاپینگ بهترین روش ارتباط با شرکتها و سفارش کالاهای موجود در بازار را در اختیار سوپرمارکتها قرار میدهد. بنابراین با فیشاپینگ هزینههای بازاریابی شرکتها به مقدار قابل توجهی کاهش یافته و مزیت بزرگی در کسب و کار محسوب میشود.
4-2- فیشاپینگ نیاز به حضور بازاریاب را به دوره های طولانیتر کاهش داده و علاوه بر راحتی بیشتر سوپرمارکت، هزینه معرفی و فروش مویرگی کالا را برای شرکتها کم میکندو در واقع با فروش اینترنتی حاشیه سود شرکتها، فروشگاه و مصرف کننده را بالا میبرد.
5-2- فیشاپینگ فروش خرد، تبلیغات و پروموشن برندها و سوپرمارکتها را در منازل و ادارات برای مصرفکننده نهایی امکانپذیر و زمینه فروش خرد و تحویل رایگان درب منزل را آماده میسازد.
6-2- یک بازاریاب در زمینه کالاهای سوپرمارکتی ، میتواند شرکتها و سوپرمارکتهایی که هنوز در این سامانه فعال نشدهاند را به عنوان هایپرنت زیر مجموعه خود به سامانه معرفی نموده و از محل سفارش فروشگاه به شرکت پورسانت دائمی دریافت نماید.
1-2- بازار فیشاپینگ گردآوری اطلاعات همه کالاهای موجود در بازار را دنبال میکند. و تلاش دارد همه کالاهای موجود در بازار به رویت همه برسد. از این منظر فیشاپینگ نقطه عطفی برای بالا بردن تقاضای محصولات و خدمات در بازار است.
2-2- با فیشاپینگ اطلاعات فروش مستقیما به مصرفکنندگان رسیده و شرکتها زمان کمتری را برای پروموشن سوپرمارکتها و هایپرمارکتها صرف میکنند.
3-2- فیشاپینگ بهترین روش ارتباط با شرکتها و سفارش کالاهای موجود در بازار را در اختیار سوپرمارکتها قرار میدهد. بنابراین با فیشاپینگ هزینههای بازاریابی شرکتها به مقدار قابل توجهی کاهش یافته و مزیت بزرگی در کسب و کار محسوب میشود.
4-2- فیشاپینگ نیاز به حضور بازاریاب را به دوره های طولانیتر کاهش داده و علاوه بر راحتی بیشتر سوپرمارکت، هزینه معرفی و فروش مویرگی کالا را برای شرکتها کم میکندو در واقع با فروش اینترنتی حاشیه سود شرکتها، فروشگاه و مصرف کننده را بالا میبرد.
5-2- فیشاپینگ فروش خرد، تبلیغات و پروموشن برندها و سوپرمارکتها را در منازل و ادارات برای مصرفکننده نهایی امکانپذیر و زمینه فروش خرد و تحویل رایگان درب منزل را آماده میسازد.
6-2- یک بازاریاب در زمینه کالاهای سوپرمارکتی ، میتواند شرکتها و سوپرمارکتهایی که هنوز در این سامانه فعال نشدهاند را به عنوان هایپرنت زیر مجموعه خود به سامانه معرفی نموده و از محل سفارش فروشگاه به شرکت پورسانت دائمی دریافت نماید.
3- تعهدات
1-3- بازار فیشاپینگ به عنوان ارائه کننده خدمات نرم افزاری آنلاین برای ارسال درخواست های کاربران در نقش تسهیل گر ارتباط بین کاربران، سعی بر آن دارد تا با استفاده از فناوری روز کیفیت این ارتباط را ارتقاء بخشیده و همواره در این راستا تلاش میکند. اما در عین حال هیچ نقشی در توافق صورت گرفته بین کاربران برای انجام خدمتی خاص ندارد و کلیه توافقات، مذاکرات، قیمتگذاریها و توافقات احتمالی در ارتباط مستقیم خریدار و فروشنده انجام میشود؛ لذا تمامی مسئولیت ناشی از پذیرش پیشنهاد فروشنده بر عهده خریدار بوده و بازار فیشاپینگ هیچگونه مسئولیتی در قبال خسارات احتمالی مستقیم، اتفاقى، تبعى، غیرمستقیم و کیفری، ناشى از توافقات صورت گرفته ندارد.
2-3- بازار فیشاپینگ مالک هیچ کالایی نیست و تنها رابط بین فروشنده و خریدار میباشد. فروشندگان و خریداران هر کدام مخیر به ارسال و پذیرش سفارشات هستند و در واقع با ارسال سفارشات از سوی خریدار و دریافت آن توسط فروشنده توافق بین ایشان صورت میگیرد. بنابراین بازار فیشاپینگ مسئولیتی در قبال ادعاها و دعاوی کاربران اعم از خریداران و فروشندگان نسبت به یکدیگر ندارد. همچنین بدیهی است روابط و سفارشات خارج از روال ثبت سفارش بازار فیشاپینگ هیچگونه مسئولیتی را متوجه این بازار نمیکند.
3-3- بازار فیشاپینگ در امور مالی بین کاربران دخالتی ندارد و تنها بابت سرویسهایی که ارائه میدهد مبالغی را به عنوان هزینه ثبتنام، پورسانت فروش یا خدماتی که برای شتابدهی به فروش انجام میدهد و بابت آن با کاربران توافق لازم را انجام میدهد، دریافت میکند.
4-3- مبلغ ثبت نام، پورسانت فروش یا وجوهی که بابت سایر خدمات توسط بازار فیشاپینگ دریافت میشود، تحت هیچ شرایطی و به هر عنوانی قابل استرداد نخواهد بود.
5-3- بازار فیشاپینگ موظف است اطلاعات مربوط به طرفین را تنها در جهت ارائه خدمات بازار به کابران و بهبود آن استفاده نماید.
6-3- خریدار موظف است در زمان مقرر در محل اعلامی (نشانی که در درخواست کالا ثبت شده است) حضور داشته باشد و با پرداخت مبلغ کالا، آن را دریافت نماید. در غیر این صورت موظف به پرداخت هزینه ایاب و ذهاب فروشنده، هزینه حمل و نقل کالا میباشد.
7-3- بازار فیشاپینگ کلیه گزارشات واصله را بررسی نموده و در جهت رفع ایرادات و موانع ارائه خدمات اقدام مینماید. این بازار تلاش دارد فروشندگان با حسن سابقه را به کاربران معرفی نماید. بنابراین در صورت تخلف فروشنده از مفاد پروتکل، حساب کاربری وی در بازار فیشاپینگ معلق میگردد.
8-3- چنانچه بازار فیشاپینگ خلاف واقع بودن اطلاعات کالا یا خدماتی را به صورت کلی یا جزئی احراز کرد، حق حذف آن کالا(خدمت) را بدون استرداد وجه دریافتی بابت آن دارد. در صورت تکرار موارد تخلف توسط یک کاربر بازار فیشاپینگ میتواند حساب کاربری او را بدون استرداد وجوه دریافتی مسدود نماید.
9-3- با توجه به ماهیت تحویل کالا بر اساس سفارشات آنلاین، پس از گذشت زمان طولانی از انجام تراکنش، امکان بررسی برخی موارد مشکل یا ناممکن میشود، لذا خریدار مکلف است در صورت بروز مشکلات احتمالی این موارد را فورا به بازار فیشاپینگ اعلام نماید. به گزارشات واصله در روزهای بعد از زمان تحویل کالا ترتیب اثر داده نمیشود.
10-3- در صورت ایراد خسارت و ضرر و زیان به هر یک از کاربران (خریدار یا فروشنده) و یا بروز جرائم و وصول گزارش توسط بازار فیشاپینگ، پس از صحت سنجی و بررسی موضوع، همکاریهای لازم با طرف خسارت دیده صورتگرفته و اطلاعات تراکنش مربوطه در اختیار وی قرار خواهد گرفت.
11-3- در صورت لغو سفارش توسط خریدار پس از تایید و قبول ارسال سفارش توسط فروشنده ، خریدار موظف به پرداخت هزینه(های) احتمالی ایجاد شده در حد متعارف به فروشنده میباشد. بدیهی است لغو سفارشات پس از تحویل کالا، موجب استرداد هزینهها نخواهد شد.
چنانچه به هر دلیلی از قبیل قطعی اینترنت، فیلتر شدن سایت یا شرایط فورس ماژور که مدیریت آن از توان بازار فیشاپینگ خارج است، ادامه همکاری با کاربران ممکن نبود، به محض برقرار شدن مجدد امکان ارائه خدمات، بازار فیشاپینگ مانند گذشته به ارائه سرویس خواهد پرداخت و بابت عدم سرویس دهی بر اثر شرایط فورس ماژور تعهدی به کاربران ندارد.
2-3- بازار فیشاپینگ مالک هیچ کالایی نیست و تنها رابط بین فروشنده و خریدار میباشد. فروشندگان و خریداران هر کدام مخیر به ارسال و پذیرش سفارشات هستند و در واقع با ارسال سفارشات از سوی خریدار و دریافت آن توسط فروشنده توافق بین ایشان صورت میگیرد. بنابراین بازار فیشاپینگ مسئولیتی در قبال ادعاها و دعاوی کاربران اعم از خریداران و فروشندگان نسبت به یکدیگر ندارد. همچنین بدیهی است روابط و سفارشات خارج از روال ثبت سفارش بازار فیشاپینگ هیچگونه مسئولیتی را متوجه این بازار نمیکند.
3-3- بازار فیشاپینگ در امور مالی بین کاربران دخالتی ندارد و تنها بابت سرویسهایی که ارائه میدهد مبالغی را به عنوان هزینه ثبتنام، پورسانت فروش یا خدماتی که برای شتابدهی به فروش انجام میدهد و بابت آن با کاربران توافق لازم را انجام میدهد، دریافت میکند.
4-3- مبلغ ثبت نام، پورسانت فروش یا وجوهی که بابت سایر خدمات توسط بازار فیشاپینگ دریافت میشود، تحت هیچ شرایطی و به هر عنوانی قابل استرداد نخواهد بود.
5-3- بازار فیشاپینگ موظف است اطلاعات مربوط به طرفین را تنها در جهت ارائه خدمات بازار به کابران و بهبود آن استفاده نماید.
6-3- خریدار موظف است در زمان مقرر در محل اعلامی (نشانی که در درخواست کالا ثبت شده است) حضور داشته باشد و با پرداخت مبلغ کالا، آن را دریافت نماید. در غیر این صورت موظف به پرداخت هزینه ایاب و ذهاب فروشنده، هزینه حمل و نقل کالا میباشد.
7-3- بازار فیشاپینگ کلیه گزارشات واصله را بررسی نموده و در جهت رفع ایرادات و موانع ارائه خدمات اقدام مینماید. این بازار تلاش دارد فروشندگان با حسن سابقه را به کاربران معرفی نماید. بنابراین در صورت تخلف فروشنده از مفاد پروتکل، حساب کاربری وی در بازار فیشاپینگ معلق میگردد.
8-3- چنانچه بازار فیشاپینگ خلاف واقع بودن اطلاعات کالا یا خدماتی را به صورت کلی یا جزئی احراز کرد، حق حذف آن کالا(خدمت) را بدون استرداد وجه دریافتی بابت آن دارد. در صورت تکرار موارد تخلف توسط یک کاربر بازار فیشاپینگ میتواند حساب کاربری او را بدون استرداد وجوه دریافتی مسدود نماید.
9-3- با توجه به ماهیت تحویل کالا بر اساس سفارشات آنلاین، پس از گذشت زمان طولانی از انجام تراکنش، امکان بررسی برخی موارد مشکل یا ناممکن میشود، لذا خریدار مکلف است در صورت بروز مشکلات احتمالی این موارد را فورا به بازار فیشاپینگ اعلام نماید. به گزارشات واصله در روزهای بعد از زمان تحویل کالا ترتیب اثر داده نمیشود.
10-3- در صورت ایراد خسارت و ضرر و زیان به هر یک از کاربران (خریدار یا فروشنده) و یا بروز جرائم و وصول گزارش توسط بازار فیشاپینگ، پس از صحت سنجی و بررسی موضوع، همکاریهای لازم با طرف خسارت دیده صورتگرفته و اطلاعات تراکنش مربوطه در اختیار وی قرار خواهد گرفت.
11-3- در صورت لغو سفارش توسط خریدار پس از تایید و قبول ارسال سفارش توسط فروشنده ، خریدار موظف به پرداخت هزینه(های) احتمالی ایجاد شده در حد متعارف به فروشنده میباشد. بدیهی است لغو سفارشات پس از تحویل کالا، موجب استرداد هزینهها نخواهد شد.
چنانچه به هر دلیلی از قبیل قطعی اینترنت، فیلتر شدن سایت یا شرایط فورس ماژور که مدیریت آن از توان بازار فیشاپینگ خارج است، ادامه همکاری با کاربران ممکن نبود، به محض برقرار شدن مجدد امکان ارائه خدمات، بازار فیشاپینگ مانند گذشته به ارائه سرویس خواهد پرداخت و بابت عدم سرویس دهی بر اثر شرایط فورس ماژور تعهدی به کاربران ندارد.
4- کاربران
1-4- شرکتها :
1-1-4- بازار فیشاپینگ با اعلام عمومی به همه شرکتها و برندهای تولید یا توزیع کننده کالاهای موضوع بازار، همواره از آنان برای ارسال تصاویر و مشخصات محصولات خود، جهت درج در بازار فیشاپینگ ، دعوت به عمل میآورد.
2-1-4- بازار فیشاپینگ، اطلاعات دریافتی از کالاهای موضوع بازار را در اختیار تمامی خردهفروشان و مصرفکنندگان نهایی در حوزه مورد توافق قرار میدهد.
3-1-4- بازار فیشاپینگ یک پنل در اختیار اعضا قرار می دهد، تا در هرلحظه بتوانند اطلاعات کالاهای خود را به روز نمایند.
4-1-4- بازار فیشاپینگ میتواند از طریق سایر خدمات اعلام شده به فروش شرکتهای عضو شتاب دهد.
2-4- فروشگاهها :
1-2-4- بازار فیشاپینگ سفارشات فروشگاهها را به پنل شرکتهای عضو ارسال میکند.
2-2-4- بازار فیشاپینگ فروشگاهها را جهت تحویل رایگان کالا درب منزل، ثبتنام و فعال می نماید.
3-4- بازاریابها :
1-3-4- بازاریاب می تواند، فروشگاه جدیدی را به بازار فیشاپینگ اضافه کند، یا فروشگاه اضافه شده توسط فیشاپینگ را فعال و زیرمجموعه خود کند مشروط بر اینکه قبلا توسط بازاریاب دیگر یا خود فروشگاه فعال نشده باشد.
2-3-4- فروشگاه غیر فعال که اطلاعات آن در بازار فیشاپینگ ثبت شده ولی ظرف سه ماه از ثبت فروشگاه، سفارشی ارسال نکرده باشد. در این حالت فروشگاه از زیرمجموعه بازاریاب قبلی آزاد شده و برای بازاریاب جدید امکان فعالیت در آن فروشگاه فراهم می شود.
3-3-4- بازاریاب میتواند با پرداخت هزینه، شرکت جدیدی را به فیشاپینگ اضافه کند یا اینکه خود را به عنوان بازاریاب یک شرکت ثبت شده معرفی نماید.(فقط شرکت هایی که بازاریاب ندارند) پس از ثبت شرکت، بازاریاب 3 ماه فرصت دارد تا 10 فروشگاه را اضافه نموده تا از این شرکت خرید کنند. در صورتی که بازاریاب نتواند این کار را انجام دهد، شرکت آزاد شده و برای بازاریابان دیگر امکان تصاحب جایگاه بازاریاب آن شرکت فراهم میشود. این روند در بازه های 3 ماهه بررسی می شود. یعنی در هر سه ماه بایستی حداقل 10 فروشگاه زیرمجموعه یک بازاریاب به شرکت زیرمجموعه وی سفارش دهند تا آن شرکت برای بازاریاب فعال بماند.
4-3-4- در حالتی که شرکت یا فروشگاه راسا اطلاعات خود را ثبت نموده و فعال هم باشد، نیازی به بازاریاب ندارد. یعنی اگر در بازه 3 ماهه حداقل سفارشات مربوط به شرکت یا فروشگاه در فیشاپینگ ثبت شود، آن فروشگاه یا شرکت فعال محسوب شده و امکان ثبت بازاریاب برای آن فراهم نیست.
4-4- مصرفکنندگان :
1-4-4- جانمایی مشتریان درهنگام ارسال سبد خرید، به صورت هوشمند ، انجام میشود و سفارشات مشتریان همزمان برای چندین فروشگاه نزدیک ارسال میگردد. اولین فروشگاهی که اقلام مورد نیاز را داشته باشد، آن را برای مشتری ارسال میکند.
2-4-4- یک موتور جستجوی سریع، با تایپ یکی دو حرف از نام کالای مورد نیاز، لیست موجودی آن کالا در هایپرنت محله را در دسترس مشتری قرار میدهد، تا با انتخاب برند و کالای دلخواه سفارش خود را تکمیل کند.
3-4-4- هیچ مبلغی بابت حمل کالا از مشتری دریافت نشده و تمام کالاها با قیمت مصرفکننده درج شده روی جلد به مشتری تحویل میشود. هزینه کالا درب منزل و پس از تحویل و تایید مشتری پرداخت میگردد.
4-4-4- مصرفکنندگان از طریق بازار فیشاپینگ، تبلیغات شبکههای اجتماعی، پیامکهای محلی و نیز بروشورهایی که با حمایت برندهای حاضر در بازار توزیع میشود را دریافت و در جریان اطلاعات هدفدار از توزیع کالا در محله خود قرار میگیرند.
5-4-4- مصرفکننده در هر لحظه می تواند، کالای محبوب خود یا عدم رضایت از یک محصول یا برند را به اعضای شبکه یا شرکت مورد نظر اعلام کند.
5-4- دیجیمن ها :
یک کارجو مراحل زیررا برای تبدیل شدن به یک #دیجی_من طی میکند:
1-4-5- از طریق سامانه فیشاپینگ اقدام به ثبت نام و تکمیل پروفایل خود میکند.
2-4-5- هر #دیجی_من پس از تایید هویت، نماینده بازار فیشاپینگ در ناحیه جمعیتی مورد نظر خود میشود .
3-4-5- در ناحیه جمعیتی مورد نظر، کاربران قادر خواهند بود تمام خدمات محلی را از طریق این بازار دریافت کنند:
کالاهای سوپرمارکتی و مایحتاج روزانه را آنلاین سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرند، برای تعمیرات، تکنسین درخواست کنند، لوازم خانگی و ماشین خود را معامله، بیمه یاتهاتر کنند، نرم افزار، موسیقی یا کتاب سفارش دهند.
4-4-5- #دیجی_من در سود حاصل از تراکنشهای مالی بازار فیشاپینگ در ناحیه جمعیتی #دیجی_من به نسبت مورد توافق سهیم میشود.
1-1-4- بازار فیشاپینگ با اعلام عمومی به همه شرکتها و برندهای تولید یا توزیع کننده کالاهای موضوع بازار، همواره از آنان برای ارسال تصاویر و مشخصات محصولات خود، جهت درج در بازار فیشاپینگ ، دعوت به عمل میآورد.
2-1-4- بازار فیشاپینگ، اطلاعات دریافتی از کالاهای موضوع بازار را در اختیار تمامی خردهفروشان و مصرفکنندگان نهایی در حوزه مورد توافق قرار میدهد.
3-1-4- بازار فیشاپینگ یک پنل در اختیار اعضا قرار می دهد، تا در هرلحظه بتوانند اطلاعات کالاهای خود را به روز نمایند.
4-1-4- بازار فیشاپینگ میتواند از طریق سایر خدمات اعلام شده به فروش شرکتهای عضو شتاب دهد.
2-4- فروشگاهها :
1-2-4- بازار فیشاپینگ سفارشات فروشگاهها را به پنل شرکتهای عضو ارسال میکند.
2-2-4- بازار فیشاپینگ فروشگاهها را جهت تحویل رایگان کالا درب منزل، ثبتنام و فعال می نماید.
3-4- بازاریابها :
1-3-4- بازاریاب می تواند، فروشگاه جدیدی را به بازار فیشاپینگ اضافه کند، یا فروشگاه اضافه شده توسط فیشاپینگ را فعال و زیرمجموعه خود کند مشروط بر اینکه قبلا توسط بازاریاب دیگر یا خود فروشگاه فعال نشده باشد.
2-3-4- فروشگاه غیر فعال که اطلاعات آن در بازار فیشاپینگ ثبت شده ولی ظرف سه ماه از ثبت فروشگاه، سفارشی ارسال نکرده باشد. در این حالت فروشگاه از زیرمجموعه بازاریاب قبلی آزاد شده و برای بازاریاب جدید امکان فعالیت در آن فروشگاه فراهم می شود.
3-3-4- بازاریاب میتواند با پرداخت هزینه، شرکت جدیدی را به فیشاپینگ اضافه کند یا اینکه خود را به عنوان بازاریاب یک شرکت ثبت شده معرفی نماید.(فقط شرکت هایی که بازاریاب ندارند) پس از ثبت شرکت، بازاریاب 3 ماه فرصت دارد تا 10 فروشگاه را اضافه نموده تا از این شرکت خرید کنند. در صورتی که بازاریاب نتواند این کار را انجام دهد، شرکت آزاد شده و برای بازاریابان دیگر امکان تصاحب جایگاه بازاریاب آن شرکت فراهم میشود. این روند در بازه های 3 ماهه بررسی می شود. یعنی در هر سه ماه بایستی حداقل 10 فروشگاه زیرمجموعه یک بازاریاب به شرکت زیرمجموعه وی سفارش دهند تا آن شرکت برای بازاریاب فعال بماند.
4-3-4- در حالتی که شرکت یا فروشگاه راسا اطلاعات خود را ثبت نموده و فعال هم باشد، نیازی به بازاریاب ندارد. یعنی اگر در بازه 3 ماهه حداقل سفارشات مربوط به شرکت یا فروشگاه در فیشاپینگ ثبت شود، آن فروشگاه یا شرکت فعال محسوب شده و امکان ثبت بازاریاب برای آن فراهم نیست.
4-4- مصرفکنندگان :
1-4-4- جانمایی مشتریان درهنگام ارسال سبد خرید، به صورت هوشمند ، انجام میشود و سفارشات مشتریان همزمان برای چندین فروشگاه نزدیک ارسال میگردد. اولین فروشگاهی که اقلام مورد نیاز را داشته باشد، آن را برای مشتری ارسال میکند.
2-4-4- یک موتور جستجوی سریع، با تایپ یکی دو حرف از نام کالای مورد نیاز، لیست موجودی آن کالا در هایپرنت محله را در دسترس مشتری قرار میدهد، تا با انتخاب برند و کالای دلخواه سفارش خود را تکمیل کند.
3-4-4- هیچ مبلغی بابت حمل کالا از مشتری دریافت نشده و تمام کالاها با قیمت مصرفکننده درج شده روی جلد به مشتری تحویل میشود. هزینه کالا درب منزل و پس از تحویل و تایید مشتری پرداخت میگردد.
4-4-4- مصرفکنندگان از طریق بازار فیشاپینگ، تبلیغات شبکههای اجتماعی، پیامکهای محلی و نیز بروشورهایی که با حمایت برندهای حاضر در بازار توزیع میشود را دریافت و در جریان اطلاعات هدفدار از توزیع کالا در محله خود قرار میگیرند.
5-4-4- مصرفکننده در هر لحظه می تواند، کالای محبوب خود یا عدم رضایت از یک محصول یا برند را به اعضای شبکه یا شرکت مورد نظر اعلام کند.
5-4- دیجیمن ها :
یک کارجو مراحل زیررا برای تبدیل شدن به یک #دیجی_من طی میکند:
1-4-5- از طریق سامانه فیشاپینگ اقدام به ثبت نام و تکمیل پروفایل خود میکند.
2-4-5- هر #دیجی_من پس از تایید هویت، نماینده بازار فیشاپینگ در ناحیه جمعیتی مورد نظر خود میشود .
3-4-5- در ناحیه جمعیتی مورد نظر، کاربران قادر خواهند بود تمام خدمات محلی را از طریق این بازار دریافت کنند:
کالاهای سوپرمارکتی و مایحتاج روزانه را آنلاین سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرند، برای تعمیرات، تکنسین درخواست کنند، لوازم خانگی و ماشین خود را معامله، بیمه یاتهاتر کنند، نرم افزار، موسیقی یا کتاب سفارش دهند.
4-4-5- #دیجی_من در سود حاصل از تراکنشهای مالی بازار فیشاپینگ در ناحیه جمعیتی #دیجی_من به نسبت مورد توافق سهیم میشود.
5- سایر موارد
1-5- فیشاپینگ تعرفه خدمات خود را از کیف پول الکترونیک اعضا در ناحیه کاربری کسر می نماید.
2-5- تمامی اعضا بابت پرداختهای عادی بازار، از خدمات یکسان برخوردار خواهند شد. حامیان مالی و متقاضیان خدمات ویژه در قالب تفاهمنامههای دیگری که ناقض این سند نیست، با فیشاپینگ همکاری خواهند کرد و به فروش محصول خود شتاب خواهند داد.
3-5- قوانین عمومی حضور در بازار فیشاپینگ، مانند عدم مغایرت اطلاعات با واقعیت، عدم تضاد با مبانی فرهنگی و ...مطابق با قوانین جاری ایران خواهد بود.
4-5- هرگونه تایید یا تغییر محتوی صرفا از طریق تماس با اطلاعات تماس با ما در سایت فیشاپینگ معتبر بوده و هیچ شخص حقیقی یا حقوقی نمیتواند مالکیت، نمایندگی یا مواردی مشابه آن را ادعا کند.
2-5- تمامی اعضا بابت پرداختهای عادی بازار، از خدمات یکسان برخوردار خواهند شد. حامیان مالی و متقاضیان خدمات ویژه در قالب تفاهمنامههای دیگری که ناقض این سند نیست، با فیشاپینگ همکاری خواهند کرد و به فروش محصول خود شتاب خواهند داد.
3-5- قوانین عمومی حضور در بازار فیشاپینگ، مانند عدم مغایرت اطلاعات با واقعیت، عدم تضاد با مبانی فرهنگی و ...مطابق با قوانین جاری ایران خواهد بود.
4-5- هرگونه تایید یا تغییر محتوی صرفا از طریق تماس با اطلاعات تماس با ما در سایت فیشاپینگ معتبر بوده و هیچ شخص حقیقی یا حقوقی نمیتواند مالکیت، نمایندگی یا مواردی مشابه آن را ادعا کند.