به نام خدا

ما از یکی از مهمترین بازارهای ایران (و جهان) که بازار خرده فروشی کالاهای تندمصرف است، رونمایی کرده  به لطف خدا  بازار برزگ فیشاپینگ  را  راه‌اندازی نموده ایم.

ارتقای فروش و پروموشن چه به صورت تبلیغات سازمانی، روابط عمومی و یا فروش شخصی،بخش مهمی از بازاریابی است.

·         هدف ما گردآوردن فروشندگان، تامین‌کنندگان و خریداران با هم است.

·          محصولات ما نقطه عطفی برای بالا بردن تقاضای محصولات و خدمات در بازار است

·         با محصولات ما اطلاعات فروش مستقیما به مصرف‌کنندگان رسیده و شرکتها زمان زیادی را برای پروموشن سوپرمارکتها و هایپرمارکتها صرف نمی‌کنند.

·         با محصولات ما هزینه‌های بازاریابی شرکت‌ها به مقدار قابل توجهی کاهش یافته و مزیت بزرگی در کسب و کار محسوب می‌شود.

·         ما بهترین روش ارتباط با شرکتها و سفارش کالاهای موجود در بازا ر  را در اختیار سوپرمارکتها قرار میدهیم.

·          با تخفیف به سفارش‌دهندگان کالا از طریق بازارهای دیجیتال حاشیه سود فروشگاهها را بالا می‌بریم.

·         نیاز به حضور بازاریاب را به دوره های طولانی‌تر کاهش داده و علاوه بر راحتی بیشتر فروشگاه، هزینه معرفی و فروش مویرگی کالا را برای شرکتها کم می‌کنیم.

·          فروش خرد، تبلیغات و پروموشن برندها و فروشگاهها را در منازل و ادارات برای مصرف‌کننده نهایی امکان‌پذیر می‌سازیم.

·       زمینه فروش خرد و تحویل رایگان درب منزل را آماده می‌کنیم.

تبدیل سوپرمارکتها به هایپرنت:

سوپرمارکتها مراکز اصلی تحویل کالا به مشتری و یکی از مهمترین حلقه‌های توزیع مویرگی به حساب می‌آیند. سوپرمارکت شکلی از فروشگاه است که مشتری خودش محصولات را از قفسه برمی‌دارد یا به اصطلاح سلف سرویس است. در حدود ۷۵ تا ۹۰ درصد کالاهای این مغازه‌ها محصولات غذایی هستند. اندازه سوپرمارکت‌ها معمولاً از فروشگاههای سنتی بزرگترند ومحصولات بیشتری می‌فروشند، ولی از هایپرمارکت‌ها کوچکترند.

ما پس از توسعه  هایپربوک (اولین مرجع تصویری فروش کالاهای سوپرمارکتی در ایران)، از طریق بازار برزگ فیشاپینگ سوپرمارکتهایی را که دارای  شرایط  لازم باشند را به هایپرنت تبدیل کرده  (#هایپرنت_شو) و یک فروشگاه آنلاین در اختیار آنها قرار می‌دهیم. هایپرنت‌ها، کالاهای مورد نیاز خود را مستقیما به شرکتها سفارش می‌دهند و  نیز سفارشات مردم منطقه خود را به صورت آنلاین دریافت نموده و تا محدوده  دلخواه تحویل کالا درب منزل خواهند داشت. دریک جمله هایپرنت بدون نیاز به گسترش فضای فروشگاه، دامنه فعالیت خود را چندین برابر می‌کند.

سه گام نجات بخش :

ما با توسعه بازارهایمان راه نجات از انجام هزینه‌های اضافی را به فعالان در حوزه تولید و توزیع ارائه داده ایم. این راه نجات با سه گام نجات بخش از طریق مشارکت در بازارهای ما ممکن است:

1- قفسه کالا را به درون خانه مشتری ببرید.

2- کالا را درب منزل به مشتری تحویل دهید.

3- سفارشات فروشگاهها را، بی‌واسطه دریافت کنید.

بازدیدهای امروز671
بازدیدهای دیروز2045
بازدیدهای هفته10627
بازدیدهای ماه31486
جمع بازدیدها859803

1
Online
1400-06-27
کلیه حقوق سامانه یکپارچه‌سازی فروشگاههای ایران متعلق به فیشاپینگ می باشد.