به نام خدا

ما از یکی از، مهم­ترین بازارهای ایران (و جهان) که بازار خرده­فروشی کالاهای تندمصرف است، رونمایی کرده؛ به لطف خدا بازار بزرگ فیشاپینگ را راه‌اندازی نموده­ایم.

ارتقای فروش و پروموشن، چه به صورت تبلیغات سازمانی، روابط عمومی و یا فروش شخصی، بخش مهمی از بازاریابی است.

  • هدف ما گردآوردن فروشندگان، تامین‌کنندگان و خریداران با هم است.
  • محصولات ما نقطه عطفی، برای بالا بردن تقاضای محصولات و خدمات در بازار است.
  • با محصولات ما اطلاعات فروش، مستقیماً به مصرف‌کنندگان رسیده و شرکت­ها زمان زیادی را برای پروموشن سوپرمارکت­ها و هایپرمارکت­ها صرف نمی‌کنند.
  • با محصولات ما هزینه‌های بازاریابی شرکت‌ها به مقدار قابل توجهی کاهش می­یابد و مزیت بزرگی در کسب­وکار محسوب می‌شود.
  • ما بهترین روش ارتباط با شرکت­ها و سفارش کالاهای موجود در بازار را در اختیار سوپرمارکت­ها قرار می­دهیم.
  • با تخفیف به سفارش‌دهندگان کالا از طریق بازارهای دیجیتال، حاشیه­ی سود فروشگاه­ها را بالا می‌بریم.
  • نیاز به حضور بازاریاب را به دوره­های طولانی‌تر کاهش داده و علاوه بر راحتی بیشتر فروشگاه، هزینه معرفی و فروش مویرگی کالا را برای شرکت­ها کم می‌کنیم.
  • فروش خرد، تبلیغات و پروموشن برندها و فروشگاه­ها را در منازل و ادارات، برای مصرف‌کننده نهایی امکان‌پذیر می‌سازیم.
  • زمینه فروش خرد و تحویل رایگان درب منزل را آماده می‌کنیم.

 

 

تبدیل سوپرمارکت­ها به هایپرنت

سوپرمارکت­ها مراکز اصلی تحویل کالا به مشتری و یکی از مهم­ترین، حلقه‌های توزیع مویرگی به حساب می‌آیند. سوپرمارکت، شکلی از فروشگاه است؛ که مشتری، خودش محصولات را از قفسه برمی‌دارد؛ یا به اصطلاح، سلف سرویس است. در حدود ۷۵ تا ۹۰ درصد کالاهای این مغازه‌ها، محصولات غذایی هستند. اندازه سوپرمارکت‌ها معمولاً از فروشگاه­های سنتی بزرگتر هستند؛ و محصولات بیشتری می‌فروشند، ولی از هایپرمارکت‌ها کوچکترند.

ما پس از توسعه­ی هایپربوک (اولین مرجع تصویری فروش کالاهای سوپرمارکتی در ایران)، از طریق بازار بزرگ فیشاپینگ سوپرمارکت­هایی را که دارای شرایط لازم باشند؛ را به هایپرنت تبدیل کرده (#هایپرنت_شو) و یک فروشگاه آنلاین در اختیار آن­ها قرار می‌دهیم. هایپرنت‌ها، کالاهای مورد نیاز خود را مستقیماً به شرکت­ها سفارش می‌دهند و نیز سفارشات مردم منطقه­ی خود را به صورت آنلاین دریافت نموده و محدوده­ی دل­خواه تحویل کالا درب منزل خواهند داشت. در یک جمله هایپرنت، بدون نیاز به گسترش فضای فروشگاه، دامنه­ی فعالیت خود را چندین برابر می‌کند.

سه گام نجات بخش

ما با توسعه­ی بازارهایمان، راه نجات از انجام هزینه‌های اضافی را به فعالان در حوزه­ی تولید و توزیع، ارائه داده­ایم. این راه نجات، با سه گام نجات بخش، از طریق مشارکت، در بازارهای ما ممکن است:

  • قفسه کالا را به درون خانه مشتری ببرید.
  • کالا را درب منزل به مشتری تحویل دهید.
  • سفارشات فروشگاه­ها را، بی‌واسطه دریافت کنید.

 

کلیه حقوق سامانه یکپارچه‌سازی فروشگاههای ایران (فیشاپینگ)متعلق به شرکت ره‌آورد جاده ابریشم (سهامی خاص) می باشد.

Please publish modules in offcanvas position.