ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش
career20.jpg

ورود به باشگاه بازاریابهای رسمی کالاهای سوپرمارکتی( FMCG)

1- در قسمت ثبت‌نام بازاریابها اطلاعات خود را تکمیل و در مدرن‌ترین کانال فروش کالاهای سوپرمارکتی ( FMCG) عضو شوید.
2- شرکتها و فروشگاههایی که هنوز در این سامانه عضو نشده اند را به عنوان هایپرنتِ زیر مجموعه خود به سامانه معرفی کنید.
3- شرکتها و فروشگاههایی که در سامانه عضو هستند ولی بازاریاب ندارند، را هایپرنتِ زیر مجموعه خود کنید.
4- از هایپرنت‌های زیرمجموعه خود بخواهید از این پس از طریق این سامانه خرید کنند.
5- پورسانت شما به صورت زیر محاسبه می‌گردد:

 



بازاریابان فیشاپینگ
پورسانت بازاریاب به ازای خرید هر هایپرنت زیرمجموعه وی از شرکتها 25% پورسانت فیشاپینگ خواهد بود. پورسانت بازاریاب به ازای خرید هر هایپرنت از شرکتهای زیرمجموعه وی 25% پورسانت فیشاپینگ خواهد بود. بازاریاب به ازای خرید مصرف‌کننده نهایی از هایپرنت زیرمجموعه خود پورسانت دریافت نمی‌کند.
اختصاص سهام (جایزه) به بازاریابها
چنانچه بازاریابی یک شرکت یا فروشگاه را زیر مجموعه خود کند به ازای اولین تراکنش آن زیر مجموعه سه سهام یک میلیون تومانی به سه نفر تعلق می‌گیرد:
الف- بازاریابی که آن شرکت یا فروشگاه زیرمجموعه اوست.
ب- شرکت یا فروشگاه زیرمجموعه بازاریاب که اولین تراکنش را داشته است.
ج- خریداری که آن خرید را از شرکت یا فروشگاه مذکور داشته است.
قوانین و مقررات
هر بازاریاب که شرکتی را اضافه می‌کند باید به گونه‌ای عمل کند که آن شرکت ظرف کمتر از سه ماه، حداقل 10 سفارش ازفروشگاه‌های مختلف داشته باشد وگرنه وابستگی آن شرکت به بازاریاب فعلی لغو شده و بازاریاب دیگری می‌تواند آن شرکت را زیر مجموعه خود سازد. هر بازاریاب که فروشگاهی را اضافه می‌کند باید آن فروشگاه را ترغیب کند که ظرف کمتر از سه ماه، حداقل یک تراکنش داشته باشد وگرنه وابستگی آن فروشگاه به بازاریاب فعلی لغو شده و بازاریاب دیگری می‌تواند آن فروشگاه را زیر مجموعه خود سازد.
logo-gold.png
بازدیدهای امروز861
بازدیدهای هفته18460
جمع بازدیدها1560750
1
Online
1401-04-05
کلیه حقوق سامانه یکپارچه‌سازی فروشگاههای ایران (فیشاپینگ)متعلق به شرکت ره‌آورد جاده ابریشم (سهامی خاص) می باشد.