ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

خرید از هایپرنتهای تهران

هایپرنتهای تهران، سوپرمارکت یا هایپرمارکتهایی هستند، که با سرویس‌هایی که از هایپربوک دریافت می‌کنند، دامنه خدمات خود را (بدون نیاز به گسترش فضای سوپرمارکت) افزایش داده و با فروش الکترونیک، تعداد بیشتری از مشتریان خانگی مناطق نزدیک به خود را جذب میکنند. سفارش مشتریان را به صورت فاکتور، دریافت و کالای مورد نیاز مشتریان را از طریق پیک به ایشان میرسانند. در یک جمله هایپرنتها بدون نیاز به گسترش فضای سوپرمارکت دامنه فعالیت خود را چندین برابر میکنند.

هایپرنتها نیازی به ایجاد وبسایت یا اشاعه تبلیغات و شماره تلفن نداشته و سفارش مشتریان به صورت اتوماتیک به این فروشگاهها هدایت می‌شود. به دلیل معرفی مشتریان محلی، این فروشگاهها میتوانند سفارشات را ظرف مدت 15 دقیقه به دست مشتری برسانند.

هایپربوک کار خود را از محلههای تهران با حدود 3.000.000 خانوار شروع کرده و در هنگام شروع، در هر محله یک هایپرنت فعال میکند. پس از رسیدن سیستم به ظرفیت لازم تعداد هایپرنت محله‌ها قابل افزایش است. در این هنگام پروژه قابل گسترش در سایر نقاط تهران و کلانشهرها می‌باشد.

هایپرنتهای تهران با اتصال به سامانه، فروش الکترونیک خود را آغاز کرده و تعداد بیشتری از مشتریان خانگی مناطق نزدیک به خود را  از طریق اینترنت، جذب می‌کنند.

هیچ مبلغی بابت حمل کالا از مشتری دریافت نشده و تمام کالاها با قیمت مصرفکننده درج شده روی جلد به مشتری تحویل می‌شود. هزینه کالا درب منزل و پس از تحویل و تایید مشتری پرداخت می‌گردد.

مشتریان از روی موقعیت جغرافیایی، به صورت هوشمند شناسایی و آدرس یابی می‌گردند و خطای شناسایی افراد تقریبا صفر است.

یک موتور جستجوی سریع، با تایپ یکی دو حرف از نام کالای مورد نیاز، لیست موجودی آن کالا در هایپرنت محله را در دسترس مشتری قرار می‌دهد، تا با انتخاب برند و کالای دلخواه سفارش خود را تکمیل کند.

بدین ترتیب، «هایپرنت»ها با افزایش مشتری روبرو شده و میتوانند در فروشگاه الکترونیک خود، تخفیف و پروموشن تعریف کنند. این سوپرمارکتهای منتخب فروش الکترونیک ساکنان محله را به خود اختصاص میدهند و با توجه به مزایای فراوانی که این روش برای مصرفکنندگان دارد،بخشی از مشتریان روشهای دیگر(سوپرمارکتهای غیرعضو، فروشگاههای زنجیرهای و...) را به خود جلب میکنند. کالا درب منزل تحویل داده میشود و نیازی به خروج از منزل، در شرایط آب و هوایی و ترافیکی کلانشرها نیست.

شرکتهاو برندهایی که کالاهای خود را در هایپرنتها قرار می دهند، فرصتی بسیار خاص پیدا می کنند که با یک عملیات توزیع محدود در بین فروشگاههای منتخب ( به جای همه فروشگاهها که عملا برای هیچ برندی مقدور نخواهد بود)،کالای خود را در معرض انتخاب همه مصرفکنندگان قرار دهند.

مردم محله ها از طریق سامانه، تبلیغات شبکههای اجتماعی، پیامکهای محلی و نیز بروشورهایی که با حمایت برندهای حاضر در طرح، توزیع می‌شود، در جریان اطلاعات هدفدار از توزیع کالا در محله خود قرار می‌گیرند. به همین منظور، شرکتهای عضو شبکه گسترده هایپرنت مبالغی را جهت ترویج در محلهها، پرداخت می‌کنند که در قیاس با روشهای دیگر  بازاریابی و فروش بسیار ناچیز می‌باشد.

با توجه به روش B2C موجود، مصرفکننده در جریان مستقیم پروموشن و تبلیغات برندها قرارگرفته و از این طریق هزینه بازاریابی و  فروش شرکتها به حد اقل میرسد.

هایپرنت یا غیرهایپرنت : از هر طریقی که بفروشید(حضوری، اینترنتی، فروشگاه زنجیره ای و...) این روش بهترین و تنها روش ارتباط دائمی و منظم با مشتری و جمع آوری نظرات جامعه به صورت منظم است.

 مصرف کننده در هر لحظه می تواند، کالای محبوب خود یا عدم رضایت از یک محصول یا برند را به اعضای شبکه یا شرکت مورد نظر اعلام کند.

 

کلیه حقوق سامانه یکپارچه سازی فروشگاههای ایران (فیشاپینگ) متعلق به هایپربوک می باشد.