ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

پروتکل همکاری بازاریاب با هایپربوک

1-      بازاریاب می تواند با پرداخت هزینه، فروشگاه جدیدی را  به هایپربوک اضافه کند، یا فروشگاه اضافه شده توسط هایپربوک را ویرایش و زیرمجموعه خود کند مشروط بر اینکه قبلا توسط بازاریاب دیگر یا خود فروشگاه ویرایش نشده باشد. همچنین بازاریاب می‌تواند فروشگاه غیر فعال را زیرمجموعه خود نماید و او را ترغیب به سفارش کالا کند.

فروشگاه غیر فعال: فروشگاهی که به هر طریقی ثبت شده ولی ظرف سه ماه از ثبت فروشگاه، سفارشی ارسال نکرده باشد. در این حالت فروشگاه از زیرمجموعه بازاریاب قبلی یا خودش آزاد شده و برای بازاریاب جدید امکان تصاحب آن جایگاه فراهم می شود.

2-      بازاریاب می‌تواند با پرداخت هزینه، شرکت جدیدی را به هایپربوک اضافه کند یا اینکه خود را به عنوان بازاریاب یک شرکت ثبت شده معرفی نماید.(فقط شرکت هایی که بازاریاب ندارند) پس از ثبت شرکت بازاریاب 3 ماه فرصت دارد تا 10 فروشگاه را اضافه نموده تا از این شرکت خرید کنند. در صورتی که بازاریاب نتواند این کار را انجام دهد، شرکت آزاد شده و برای بازاریابان دیگر امکان تصاحب جایگاه بازاریاب آن شرکت فراهم می‌شود. این روند در بازه های 3 ماهه بررسی می شود. یعنی در هر سه ماه بایستی حداقل 10 فروشگاه زیرمجموعه یک بازاریاب به شرکت زیرمجموعه وی سفارش دهند تا آن شرکت برای بازاریاب فعال بماند.

3-      در حالتی که شرکت یا  فروشگاه راسا اطلاعات خود را ثبت نموده و فعال هم باشد، نیازی به بازاریاب ندارد. یعنی اگر در بازه 3 ماهه حداقل سفارشات مربوط به شرکت یا فروشگاه در هایپربوک ثبت شود، آن فروشگاه یا شرکت فعال محسوب شده و امکان ثبت بازاریاب برای آن فراهم نیست.

پروتکل همکاری شرکتها  با هایپربوک

این سند همکاری توسط هایپربوک اولین مرجع تصویری فروش کالاهای سوپرمارکتی در ایران تهیه شده و شرکتها و برندهای تولید یا توزیع کننده کالاهای سوپرمارکتی با پیوستن به این سند همکاری، عضویت یک‌ ساله خود در هایپربوک جهت دریافت خدمات ذیل را تضمین نموده و تعهدات ناشی از آن را می‌پذیرند:

1-      هایپربوک با اعلام عمومی به همه شرکتها و برندهای تولید یا توزیع کننده کالاهای سوپرمارکتی، همواره از آنان برای ارسال تصاویر و مشخصات محصولا ت خود، جهت درج در مرجع تصویری فروش کالاهای سوپرمارکتی، دعوت به عمل می آورد.

2-      هایپربوک از طریق رسانه‌های خود (وب، اپلیکیشن و ...) ، اطلاعات دریافتی از اعضا را در اختیار تمامی خرده‌فروشان و مصرف‌کنندگان نهایی در حوزه مورد توافق قرار می‌دهد.

3-      هایپربوک یک پنل در اختیار اعضا قرار می دهد، تا در هرلحظه بتوانند اطلاعات کالاهای خود را به روز نمایند.

4-      هایپربوک از طریق رسانه‌های دیجیتال خود سفارشات فروشگاهها را به پنل اعضا ارسال می‌کند.

5-      شرکتهای عضو موظفند، مطابق با مشخصات درج شده درباره کالا ونیز تعهداتی که هنگام تایید سفارش دریافتی می‌پذیرند، کالا را به سفارش دهنده تحویل دهند. در غیر این‌صورت هایپربوک می‌تواند عضویت ایشان را لغو نماید.

6-      هایپربوک در هرسال فروشگاههایی را جهت تحویل رایگان کالا درب منزل، انتخاب و فعال می نماید. این فروشگاهها "هایپرنت" نامیده می‌شوند.

7-      هایپربوک امکان تحویل رایگان کالا درب منزل را در محله‌هایی که کالای مورد درخواست در هایپرنت آن محله قراردارد را فراهم می‌آورد.

8-      هایپربوک با رعایت آیین‌نامه داخلی خود، اطلاعات جمع‌آوری شده از فروشگاهها و کالاهای مربوط به هر عضو را در اختیار اعضا قرار خواهد داد.

9-      اعضای این سند همکاری مبلغی را به عنوان حق اشتراک سالیانه به هایپربوک پرداخت می‌کنند. این مبلغ در سالهای آتی متناسب با نرخ تورم افزایش خواهد یافت .

10-  در ازای دریافت حق عضویت، تمامی اعضا از خدمات یکسان برخوردار خواهند شد. حامیان مالی و متقاضیان خدمات ویژه در قالب تفاهم‌نامه‌های دیگری که ناقض این سند نیست، با هایپربوک همکاری خواهند کرد.

11-   قوانین عمومی حضور در هریک از رسانه های هایپربوک، مانند عدم مغایرت اطلاعات با واقعیت، عدم تضاد با مبانی فرهنگی و قوانین جمهوری اسلامی و مانند آن در همان رسانه به اطلاع اعضا خواهد رسید.

12-  مشخصات هایپربوک و سردبیر آن در سرشناسنامه نسخه چاپی سال 1394 آمده است. هرگونه تایید یا تغییر محتوی صرفا از طریق تماس با سردبیر هایپربوک معتبر بوده و هیچ شخص حقیقی یا حقوقی نمی‌تواند مالکیت، نمایندگی یا مواردی مشابه آن را ادعا کند.

13-   هدف این سند همکاری، ارتقای فروش و پروموشن تمامی اعضاست و  چشم انداز این همکاری به صورت زیر خواهد بود:

·         هایپربوک گردآوری اطلاعات فروشندگان، تامین‌کنندگان و خریداران را با هم دنبال می‌کند. به عبارتی دیگر همه کالاهای موجود در بازار باید به رویت همه برسد. از این منظر هایپربوک نقطه عطفی برای بالا بردن تقاضای محصولات و خدمات در بازار است.

·         با هایپربوک اطلاعات فروش مستقیما به مصرف‌کنندگان رسیده و شرکتها زمان کمتری را برای پروموشن سوپرمارکتها و هایپرمارکتها صرف می‌کنند.

·         هایپربوک بهترین روش ارتباط با شرکتها و سفارش کالاهای موجود در بازا ر  را در اختیار سوپرمارکتها قرار می‌دهد. بنابراین با هایپربوک هزینه‌های بازاریابی شرکت‌ها به مقدار قابل توجهی کاهش یافته و مزیت بزرگی در کسب و کار محسوب می‌شود.

·         هایپربوک نیاز به حضور بازاریاب را به دوره های طولانی‌تر کاهش داده و علاوه بر راحتی بیشتر سوپرمارکت، هزینه معرفی و فروش مویرگی کالا را برای شرکتها کم می‌کندو در واقع با فروش اینترنتی حاشیه سود شرکتها، فروشگاه و مصرف ‌کننده را بالا می‌برد.

·         هایپربوک فروش خرد، تبلیغات و پروموشن برندها و سوپرمارکتها را در منازل و ادارات برای مصرف‌کننده نهایی امکان‌پذیر و زمینه فروش خرد و تحویل رایگان درب منزل را آماده می‌سازد.

·         یک بازاریاب در زمینه کالاهای سوپرمارکتی یا یک کارجو ، می‌تواند شرکتها و سوپرمارکتهایی که هنوز در این سامانه به عنوان هایپرنت معرفی نشده‌اند را به عنوان هایپرنت زیر مجموعه خود به سامانه معرفی نموده و از محل سفارش فروشگاه به شرکت پورسانت دائمی دریافت نماید.

کلیه حقوق سامانه یکپارچه سازی فروشگاههای ایران (فیشاپینگ) متعلق به هایپربوک می باشد.