ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

قفسه کالا را به درون خانه مشتری ببرید

فرصت بهترین انتخاب را از بین اکثریت کالاها (و نه تعداد محدودی از آنها)  ایجاد کنیم.

یکی از راههای ایجاد کانال جدید در فروش استفاده از پتانسیلهای کشف نشده بازار هست و ازجمله آنها می‌توانیم به  افزایش سهم مصرف کننده در انتخاب اشاره کنیم.

در یک سوپرمارکت متوسط یا بزرگ ، ۱۲۵۰۰ نوع کالا از انواع غذایی، شوینده و آرایشی بهداشتی و... وجود دارد. سوال مهم این است که وقتی مشتری برای خرید، به یک فروشگاه با حداقل ۱۲۵۰۰  نوع کالا  می‌رود، در زمان محدودِ خرید، چندتا از این 12500 کالا را وارسی می‌کند؟

بله ،  مرورِ 5 ثانیه ایِ حداقل، ۲۰۰ کالا در حافظه  یا با چشم، یک ربع، وقتِ ما را در هنگامِ خرید می‌گیرد.

حالا اگر بخواهیم مطالبِ مندرج، روی بسته حداقل 20 تا از آنها را ظرف 1 دقیقه مرور کنیم، 20 دقیقه از وقتِ خریدِ ما را به خودش اختصاص می‌دهد.  وقتی به این موضوع، برداشتن و حساب کردن و ... تاخروج از فروشگاه را اضافه کنیم چیزی حدود یک ساعت از وقتمان را صرف مرور فقط 200 قلم کالا و انتخاب 20 قلم از آنها کردیم.

این یعنی بیش از 12000 کالا در هر بار خرید ، مورد بازدید وگزینش مشتری قرار نمی‌گیرد.

گذشته از نوع چیدمان  که تاثیر شگرفی در انتخاب محدود مشتری دارد،در هر فروشگاه خدماتی ارائه می‌شودکه  موجب از دست دادن زمان یا انتخاب ناخواسته شده و مشتری رادرگیر کالاهایی می‌کند که اصلا  نیازی به آنها ندارد.

یکی از انواع این خدمات جذب مشتری توسط پروموتورهای آموزش دیده هستند. یا تفاوت در نوع عرضه‌ی بعضی محصولات نسبت به روشهای معمول و... البته تاثیر تبلیغات را هم در این انتخاب گزینشی نباید نادیده بگیریم.

مشتری در یک خرید در یک مدت زمان معین محصولی را انتخاب می‌کند که یا قبلا تجربه کرده  یا مطلبی را در موردش دیده یا شنیده باشد. تبلیغات،چیدمان و پروموشن روشهایی هستند که اگرچه در یک زمان و مکان محدود به انتخاب برخی کالاهای یک برند کمک می‌کنند، اما همانطور که گفتیم بستری را فراهم می‌کنند که مشتری در هربارخرید انتخابهای بی شماری را از دست بدهد.

این موضوع باعث شده حتی شرکتهایی که محصولات خوبی تولید میکنند و به عنوان برند محبوب در جامعه حضور دارند، مجبور باشند برای ورود یک محصول جدید به بازار و جذب مشتری، همان سیکلهای تکراری را که برای محصولات قبلی طی کرده‌اند، طی‌کنند و در بسیاری موارد جایگاهی در انتخاب محدود مشتری نداشته باشند.

 برای دیده شدن همه کالاها توسط همه مصرف‌کنندگان، هایپربوک اولین مرجع تصویری فروش کالاهای سوپرمارکتی، از طریق انتشار تصاویر و مشخصات محصولات به صورت دیجیتال، امکان بازدید از قفسه های کالا و انتخاب مشتریان از بین تمامی کالاهای موجود را فراهم آورده است.

با مشاهده همه کالاها در صفحات هایپربوک به جای قدم زدن در فروشگاهها (و فرصت محدود برای  وارسی و انتخاب) ، تنوع طلبی، مقایسه قیمت، آشنایی با همه محصولات برند محبوب، بررسی امکان جایگزینی یک گزینه قدیمی با یک گزینه جدیدتر و  دهها مزیت از این دست، پتانسیل نهفته بازار را آزاد نموده و جریان جدیدی در ایجاد تقاضا شکل می‌گیرد.

از سال 1393 رسانه‌ هایپربوک رسالتش را  که معرفی تمام کالاهای سوپرمارکتی به تمام مصرف‌کنندگان و فروشندگان است آغاز نموده و تسهیلاتی را برای فروش به خریدار نهایی، خرده‌فروش، بازاریاب و شرکت تولید یا توزیع‌کننده ارائه می‌دهد.

با این روش از طریق سامانه‌های الکترونیکی یا نشریات چاپی، قفسه کالا به درون خانه‌ها رفته و مصرف کننده فرصت دارد، در هر ساعتی از شبانه روز تمامی کالاها را وارسی و باهم مقایسه کند. این امر نسبت به روش خرید حضوری که فرصت محدودی در اختیار مصرف‌کننده و فروشنده است، خریدی با قدرت انتخاب دهها برابر را برای مصرف کننده ایجاد می کند.

·         هدف هایپربوک گردآوردن فروشندگان، تامین‌کنندگان و خریداران با هم است.

·         هایپربوک نقطه عطفی برای بالا بردن تقاضای محصولات و خدمات در بازار است.

·         با هایپربوک اطلاعات فروش مستقیما به مصرف‌کنندگان رسیده و شرکتها زمان زیادی را برای پروموشن صرف نمی‌کنند.

·         با هایپربوک هزینه‌های بازاریابی شرکت‌ها به مقدار قابل توجهی کاهش یافته و مزیت بزرگی در کسب و کار محسوب می‌شود.

·         هایپربوک بهترین روش ارتباط با شرکتها و سفارش کالاهای موجود در بازار را در اختیار سوپرمارکتها قرار می‌دهد.

·         هایپربوک نیاز به حضور بازاریاب را به دوره های طولانی‌تر کاهش می‌دهد و بازاریاب می‌تواند از پتانسیل آزاد شده برای فعالیت در سایر فروشگاهها استفاده کند.

·         هایپربوک فروش خرد، تبلیغات و پروموشن برندها و سوپرمارکتها را در منازل و ادارات برای مصرف‌کننده نهایی امکان‌پذیر می‌سازد.

·         هایپربوک زمینه فروش خرد و تحویل رایگان درب منزل را آماده می‌سازد.

·         هایپربوک امکان نمایش و سفارش کالاهای شرکت‌های عضو را از طریق اپلیکیشن هایپربوک برای مشتريان فراهم مي‌‌نمايد.

·         هایپربوک کنترل پنل لازم جهت ورود اطلاعات و نظارت بر عمليات فروش را در اختيار شرکت‌ها می‌گذارد.

·         شرکت‌های عضو در جدول استعلام، مشخصات کالاها، قيمت‌ها و ديگر مواردي که منجر به شفاف بودن قيمت و شرايط فروش کالا باشد را براي مشتريان هميشه به روز نگه‌می‌دارند.

·         در صورت پذیرش سفارش مشتری از سوی شرکت‌ها، شرکت موظف به ارسال کالا ظرف مدت تعیین شده با قیمت و شرایط اعلام شده براي مشتری می باشد.

·         اطلاعات به روز شده سوپرمارکتها در اختیار شرکتها قرار گرفته تا با برنامه‌ریزی دقیق‌تری بازاریاب یا کالا ارسال نمایند .

اطلاعات اوليه اي که بايد در پنل شرکت وارد و همواره به روز شود به صورت زير است:

رديف

1

2

نام کالا

 

 

کد کالا

 

 

قيمت فروش به مصرف کننده

 

 

قیمت تحویل به سوپرمارکت

 

 

نحوه تسويه

 

 

تعداد در بسته بندي

 

 

وزن بسته بندی

 

 

نوع بسته بندي

 

 

مدت زمان تحويل به مشتري

 

 

تصوير کالا

 

 

 

 

 

کلیه حقوق سامانه یکپارچه سازی فروشگاههای ایران (فیشاپینگ) متعلق به هایپربوک می باشد.