ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

·          معرفي اجمالي:

نام شركت : ره آورد جاده ابريشم (سهامی خاص)

شماره ثبت :191302

مديرعامل: سيد ابراهيم رفيعي طباطبائي

تاريخ تاسيس: 1381

سرمایه ثبتی : 10.000.000.000 ریال

 

·         پیشینه

شرکت ره آورد جاده ابريشم با موضوع تهيه و توزيع نرم افزارهاي راهنماي گردشگري شهرها و نقاط ايران و ارائه اطلاعات گردشگري به مسافران داخلي و خارجي به ثبت رسيد و با به کارگيري جديدترين فناوري‌ها درتهيه نقشه‌هاي هوشمند به ارائه محصولات گردشگري مبادرت ورزيد. با توجه به توسعه اطلاعات مکاني و نرم‌افزارهاي تخصصيGIS  در اين شرکت، گردشگري به يکي از شاخه هاي توليد محصول شرکت ره‌آورد جاده ابريشم تبديل شده است و شرکت قادر است در زمينه‌هاي مختلف GIS ، نقشه هوشمند و مديريت مکاني، راه‌حل ارائه دهد .

 

·         تولیدات :

o       نقشه‌های برداری تهران و سایر نقاط کشور در مقیاس های مختلف

o       نرم افزار گردشگری تهران

o       نرم افزار گردشگری استان گلستان

o        سیستم توزیع هوشمند شرکت کاله

o       نرم‌افزار رفتار رانندگان

o       موتور پردازش نقشه

o       نقشه‌های ناوبری برای شرکت مگافورس آلمان

o       سخت افزار و نرم افزار سیستم  AVL

o       و ...

 

·         راه‌حلها :

از جمله راه حلهای ارائه شده توسط این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. :

o       یکپارچه سازی سیستم املام و فایلینگ با نقشه

o       مانیتورینگ سه بعدی پروژه‌های پارس جنوبی برای IOEC

o       مشاوره در برداشت اطلاعات و کنترل سیستم ناوبری به شرکتهای گلستان، کاسپین، ایستک، سرکان و...

o       انتقال تکنولوژی در حوزه GIS به شرکت خوارزمی (بانک صادرات)

o       هایپربوک (مرجع تصویری فروش کالاهای سوپرمارکتی)

o       فیشاپینگ (کانال هوشمند فروش و توزیع)

هم اکنون شرکت ره‌آورد تولید کننده و صاحب جدیدترین تکنولوژی های سخت افزاری و نرم افزاری در حوزه‌های نرم‌افزاری و مخصوصا  GIS می‌باشد.

 

·         چشم انداز اهداف و ماموريت هاي شركت

o       دهه اول فعاليت: توليد

توليد زیرساخت و  بسته‌های نرم‌افزاری ، سرويسها و زيرسرويسها توسط برنامه­نويسان سازمان مجازي [1]  ره­آورد جاده ابريشم دراين مرحله صورت گرفته است. نتيجه قابل لمس اين مرحله سرويس نقشه ايران بوده که به راحتي مي‌تواند مبناي توليد راه‌حلها، سيستمها و خدمات ملی گردد.

o       دهه دوم فعاليت: ارائه

در اين مرحله از فعاليت شرکت که در آن قرار گرفته­ايم، نیازهای مطالعه شده  جامعه  در قالب راه‌حلهای کاربردی، توسط فروشندگان، شرکتها و کارجویان، در بازار داخلي بازاريابي و به فروش خواهد رسید.

o       دهه سوم فعاليت: جايگاه

دستيابي به جايگاه واقعي که در آن شرکت مي‌بايست یکی از سرويس دهندگان خدمات مبتني بر تکنولوژي GIS در کشور و نيز يکي از شرکتهای مطرح اطلاعات جغرافيايي در سطح جهان باشد در اين دهه محقق خواهد شد.



[1] Virtual Organisation

طبق تعریف سازمانهایی که دارای سرمایه‌های غیر ملموس مشخص بوده و از مرزهای سنتی فراتر رفته‌اند، سازمانهای مجازی نام دارند. چنین سازمانهایی در تجارت خود از شرکای خارجی استفاده  می‌کنند، که به آنها دست اندرکاران سازمان مجازی می‌گویند.

کلیه حقوق سامانه یکپارچه سازی فروشگاههای ایران (فیشاپینگ) متعلق به هایپربوک می باشد.