به نام خدا
1- هایپربوک برای فروش بزرگ
ارتقای فروش و پروموشن چه به صورت تبلیغات سازمانی، روابط عمومی و یا فروش شخصی،بخش مهمی از بازاریابی است.
· هدف هایپربوک گردآوردن فروشندگان، تامینکنندگان و خریداران با هم است.
· هایپربوک نقطه عطفی برای بالا بردن تقاضای محصولات و خدمات در بازار است
· با هایپربوک اطلاعات فروش مستقیما به مصرفکنندگان رسیده و شرکتها زمان زیادی را برای پروموشن سوپرمارکتها و هایپرمارکتها صرف نمیکنند.
· با هایپربوک هزینههای بازاریابی شرکتها به مقدار قابل توجهی کاهش یافته و مزیت بزرگی در کسب و کار محسوب میشود.
· هایپربوک بهترین روش ارتباط با شرکتها و سفارش کالاهای موجود در بازا ر را در اختیار سوپرمارکتها قرار میدهد.
· با تخفیف به سفارشدهندگان کالا از طریق www.fishopping.ir، حاشیه سودسوپرمارکت را بالا میبرد.
· نیاز به حضور بازاریاب را به دوره های طولانیتر کاهش داده و علاوه بر راحتی بیشتر سوپرمارکت، هزینه معرفی و فروش مویرگی کالا را برای شرکتها کم میکند.
· فروش خرد، تبلیغات و پروموشن برندها و سوپرمارکتها را در منازل و ادارات برای مصرفکننده نهایی امکانپذیر میسازد.
· زمینه فروش خرد و تحویل رایگان درب منزل را آماده میسازد.
2- هایپربوک و سوپرمارکتها
تبدیل سوپرمارکتهای تهران به هایپرنت:
سوپرمارکتها مراکز اصلی تحویل کالا به مشتری و یکی از مهمترین حلقههای توزیع مویرگی به حساب میآیند. سوپرمارکت شکلی از بقالی است که مشتری خودش محصولات را از قفسه برمیدارد یا به اصطلاح سلف سرویس است. در حدود ۷۵ تا ۹۰ درصد کالاهای این مغازهها محصولات غذایی هستند. اندازه سوپرمارکتها معمولاً از بقالیهای سنتی بزرگترند ومحصولات بیشتری میفروشند، ولی از هایپرمارکتها کوچکترند.
هایپرنتهای تهران:
هایپربوک اولین مرجع تصویری فروش کالاهای سوپرمارکتی در ایران، از طریق سامانهFishopping.irسوپرمارکتهایی را که دارای شرایط لازم باشند را به هایپرنت تبدیل میکند.
هایپرنتهای تهران، سوپرمارکتهایی هستند که کالاهای مورد نیاز خود را مستقیما به شرکتها سفارش میدهند و همچنین میتوانند سفارشات اینترنتی مردم منطقه خود را دریافت نموده و تا محدوده دلخواه تحویل کالا داشته باشند.
دریک جمله هایپرنت بدون نیاز به گسترش فضای سوپرمارکت، دامنه فعالیت خود را چندین برابر میکند.
هایپرنتها در هر لحظه :
· تصویر و اطلاعات تمام کالاها را در اختیار داشته و خود می توانند با مقایسه تمامی برندها برای سفارش کالا تصمیم بگیرند.
· از طریق تبلت و گوشیهای هوشمند به یک شبکه بزرگ سفارش و فروش مستقیم کالا (www.fishopping.ir) دسترسی دارند.
· با تخفیف دریافتی از شرکتها به علت سفارش مستقیم ، حاشیه سود بالایی دارند.
· نیاز کمتری به حضور بازاریاب شرکتها داشته و راحت تر به کسب و کار خود می پردازند.
· تبلیغات و شماره تلفنشان از طریق رسانههای اجتماعی در اختیار ساکنین محله قرار میگیرد.
· میتوانند نماینده شرکتهای بزرگ در منطقه خود برای تحویل رایگان کالا درب منزل باشند.
چگونه سوپرمارکت من هایپرنت میشود:
o به سامانه www.fishopping.ir بروید.
o از طریق ثبت نام یا اصلاح اطلاعات سوپرمارکت و هایپرمارکت، اطلاعات فروشگاه خود را اصلاح کنید.
o اگر سوپرمارکت خود را نیافتید میتواند آن را به سوپرمارکتهای تهران اضافه کنید.(پس از تایید سامانه، سوپرمارکت شما درج می شود!)
o پس از تکمیل ثبت نام و دریافت رمز عبور می توانید به شرکتهای عضو سامانه سفاش کالا دهید.
o از مردم محله خود بخواهید از طریق www.fishopping.irبه شما رای دهند تا شما رنگینک بالاتری در محله و تهران داشته باشید.
3- هایپربوک و شرکتهای عضو
· هایپربوک امکان نمایش و سفارش کالاهای شرکتهای عضو را از طریق سامانه HyperBook.irبرای مشتريان فراهم مينمايد.
· هایپربوک کنترل پنل لازم جهت ورود اطلاعات و نظارت بر عمليات فروش را در اختيار شرکتها میگذارد.
· شرکتهای عضو در جدول استعلام، مشخصات کالاها، قيمتها و ديگر مواردي که منجر به شفاف بودن قيمت و شرايط فروش کالا باشد را براي مشتريان هميشه به روز نگهمیدارند.
· در صورت پذیرش سفارش مشتری از سوی شرکتها، شرکت موظف به ارسال کالا ظرف مدت تعیین شده با قیمت و شرایط اعلام شده براي مشتری می باشد.
· اطلاعات به روز شده سوپرمارکتها در اختیار شرکتها قرار گرفته تا با برنامهریزی دقیقتری بازاریاب یا کالا ارسال نمایند .
اطلاعات اوليه اي که بايد در پنل شرکت وارد و همواره به روز شود به صورت زير است:
رديف |
1 |
2 |
نام کالا |
|
|
کد کالا |
|
|
قيمت فروش به مصرف کننده |
|
|
قیمت تحویل به سوپرمارکت |
|
|
نحوه تسويه |
|
|
تعداد در بسته بندي |
|
|
وزن بسته بندی |
|
|
نوع بسته بندي |
|
|
مدت زمان تحويل به مشتري |
|
|
تصوير کالا |
|
|
4- هایپربوک و بازاریابها
ورود به باشگاه بازاریابهای رسمی کالاهای سوپرمارکتی( FMCG)
چنانچه شما یک بازاریاب در زمینه کالاهای سوپرمارکتی هستید:
· در قسمت همکاری با ما اطلاعات خود را تکمیل و عضو باشگاه بازاریابهای رسمی کالاهای سوپرمارکتی( FMCG)شوید.
· سوپرمارکتهایی که هنوز در این سامانه به عنوان هایپرنت معرفی نشده اند را به عنوان هایپرنت زیر مجموعه خود به سامانه معرفی کنید.( هنگام ثبت اطلاعات سوپرمارکت ، سامانه نام بازاریاب رسمی آن هایپرنت را ثبت میکند)
· چنانچه بازاریاب کالاهای یک شرکت هستید و کالای شما در سامانه HyperBook.ir وجود دارد ، از هایپرنتهای زیرمجموعه خود بخواهید از این پس از طریق این سامانه خرید کنند.
· پورسانت شما به ازای خرید هر هایپرنت زیرمجموعه شما %0.5مبلغ تراکنش خواهد بود. بدیهی است با توجه به اتوماتیک شدن سفارشات هایپرنتها شما میتوانید از طریق این سامانه چندین برابر ظرفیت کنونی خود فروش و درآمد داشته باشید.
5- هایپربوک و سهامداران
خرید سهام در هایپربوک:
هایپربوک این امکان را برای سوپرمارکتها فراهم میکند که مستقیما به شرکتها سفارش کالا بدهند.
هایپربوک از محل فروش کالای سوپرمارکتهای عضو (هایپرنت) به شرکتهای عضو پورسانت دریافت میکند.
سهامداران با خرید هر سهم از هایپربوک در 1% پورسانت مربوط به سفارش کالای یک هایپرنت به شرکتها، سهیم می شوند.
مثلا اگر شما 8 سهم بخرید در 1% پورسانت سفارشات کالای 8هایپرنت به شرکتهای عضو سهیم می شوید.
تعداد کل سهامهای قابل واگذاری 5000 سهم می باشد.
هر سهام 1.000.000 تومان ارزشگذاری شده است.